ares

Vint-i-vuit anys vivint en el mas donen per molt...
Encara ara tinc ganes de tornar, estar allí em dóna forces, 
energia i vida...
Recordar les vivències i vore com el temps és implacable amb tot 
el que m'envolta 
com els arbres més grans, cases caigudes, pareds de pedra 
i barraques mil·lenàries que guanyen el pas del temps...
Estar en el mas de la Mola és llibertat, respirar un aire pur, 
i observar un paisatge espectacular...
A més, vénen a la meua ment records de moments també difícils, 
com els hiverns amb grans nevades, el treball en el camp, 
el cuidar els animals... 
M'agrada dir: jo sóc de mas, del MAS la MOLA.
Inma Sales Bono
Aquesta entrada ha esta publicada en Interioritza't. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

